Rv 14 (13+4)

Onpas pitkä aika kun olen tänne mitään jaksanut kirjoittaa. Nyt ollaan sitten raskauden siinä vaiheessa, että pahoinvointi on pikkuhiljaa väistynyt ja olo on helpottanut. Silti ei vielä tunne uuden elämän liikkeitä, joten odotus on vasta alussa. Ei aina edes muista raskaana oloa - muusta kuin paisuneesta mahasta. Iltaisin se on aika turvoksissa ja aamuisin sellainen nätti kumpu.

Pitäisi tilata aika sokerirasitukseen. Se pitäisi tehdä rv 12-16, koska viime raskaudessa oli raskausdiabetes. Ihan varmasti mulla on jo sokerit sekaisin. Sellainen olotila meinaa on, tai sitten tämä järkyttävä flunssa tekee olon sellaiseksi nuukahtaneeksi ja tuskahiki nousee otsalle. Ei yhtään kiva olo.

Viikonloppuna myytiin molemmat meidän autot, joten nyt olemme autottomia ja aika pinteessä. Jostain pitäisi joku kulkuneuvo saada vähäksi aikaa, että saataisiin rauhassa etsiskellä sitä oikeaa autoa meille. Tila-autohan sen pitää olla. Muuhun me ei sitten kohta enää mahdutakaan.

Olemme katselleet Chrysler Grand Voyageria. Se tuntuisi toimivalta meidän perheelle. Katsellaan nyt sitten päivä kerrallaan miten tässä edistytään.

Tänään on pikkumiehen ensimmäinen hammaslääkärikäynti. Mahtaakohan antaa tädin katsoa suuhun, vai pureeko kaikilla kuudella hampaalla :)

Sunnuntaina olimme taas suvun yhden pikkuisen 3-vuotissynttäreillä ja meidän salaisuutemme paljastui. Viime viikolla kerroimme (eli rv 13) lapsille, sekä miehen että minun vanhemmille uudesta tulokkaasta. Yllättävän vähän kommentoivat tätä kuulemma yllättävää tietoa. Äitini kyllä varovasti sanoi " aika pieni on..." tarkoittaen ikäeroa, mutta siinä suurinpiirtein kaikki. Paitsi tietenkin (jokaisen) vakiokysymys, että oliko tarkoitus vai vahinko.... Mä en aio ikinä keneltäkään missään tilanteessa kysyä tuota kysymystä. Minusta se on loukkaavaa uutta pientä kohtaan. Vaikka hän ei siitä mitään tiedäkään.... mutta silti.....

Nyt olen sitten ns työelämässä. En siis oikeasti, mutta olisin jos minua ei olisi lomautettu. Eli ihan suomeksi sanottuna olen nyt lomautettuna epämääräisen ajan....