Viikko 24 (23+4)

Tiistaina sitten soitin neuvolaan ja myönnyin etten jaksa enää töissä. Minulle kirjoitettiin saman tien sairasloma kesäloman alkuun asti (kesäloma alkaa 6.7.), joten en enää mene töihin. Tuskin ne nyt sitten elokuussa mua töihin patistaa. Toisaalta tuntuu todella pahalta, mutta toisaalta helpottavalta että saa rauhassa kuulostella tuntemuksia.

Eilen tyttäreni tunsi ensimmäisen kerran potkut Hymy. Välillä kyllä kaveri potkii niin että maha vaan pomppii. Taitaa tulla vilkas ja liikkuvainen tyyppi....

Lääkäri lähetti kotiin käynnistäni siellä. Sama lappu on mennyt myös neuvolaan, jonka takia sitä sairaslomaa mulle tyrkytettiinkin. Ja totta se oli, että heti kun menin töihin alkoi supistukset voimistumaan ja en jaksanut tehdä päivän aikana mitään muuta.

Huomenna sitten lääkäri soittaa ja kyselee miten sokeriarvoni ovat laskeneet. Eivät ole kyllä niin hyvin että kaikki olisi kunnossa. Pelkään mitä sieltä sanotaan. Olen kyllä huomannut, jos en pistä suuhuni yhtään mitään ylimääräistä, niin sitten arvot pysyvät hyvinä. Eli pitäisi vaan pystyä syömään myös vähemmän kerralla. Esim. kaksi ruisleipää on ihan ok - mutta kolmas on jo liikaa. Tämä on vaikeaa.....

Ystäväni joka kertoi raskaudestaan - sai keskenmenon rv11. Sikiö oli kuollut kohtuun pari päivää aikaisemmin. Nyt sitten kohtu tyhjennetään joko lääkkeillä tai sitten kaavinnalla. Voi kun olin jo niin asennoitunut siihen että heillä perhe kasvaa....