viikko 5

Tämä viikko on kyllä ollut odotusta täynnä, ja vielä odotus jatkuu.

Menkkakipuja on oikeastaan koko ajan - alavatsa kipristelee/särkee. Nyt on kyllä nopeissa liikkeissä tulevat vihlaukset vähenneet, mutta silloin tällöin tuntuu kuin alavatsassa olevat "lihakset" revähtäisivät. Niin ja sitten väsyttää, mutta se voi olla kyllä flunssan jälkeistä väsymystä. Muuten olen kunnossa.

Tänään aloitin elämäntaparemontin. Seuraan syömisteni kalorimääriä ja lisään liikuntaa. Jos käy niin että olen raskaana, niin olen ajatellut koittaa syödä terveellisesti ja jos mahdollista koittaa pitää painoa paikoillaan (Pitää tietysti keskustella ensin lääkärin kanssa). Jos kuukautiset alkavat menen ensiviikon tiistaina painonvartijoihin!

Koskakohan kannattaisi käydä ostamassa raskaustesti? Nyt on ovulaatiosta ja mahdollisesta hedelmöittymisestä kulunut 15 - 17 pvää. Kierrossa pituus on nyt 33 ja normaalisti kiertoni on ollut 32 - 34 pvää. Eli huomenna pitäisi alkaa....

Mä olen ihan sekaisin - siis hyvällä tavalla. Kuvittelen koko ajan että olen raskaana. Luen netistä kaikkea alkuraskauteen liittyvää... Jos ja kun menkat alkaa petyn varmasti tosi paljon...